منتدى أبناء مدينة السرو
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

لا تنتظرو مني مواضيع جديدة( الكتكوت الفصيح)

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الكتكوت الفصيح
مشرف قسم المنتدى العام
مشرف قسم المنتدى العام
الكتكوت الفصيح

المساهمات : 235

لا تنتظرو مني مواضيع جديدة( الكتكوت الفصيح) Empty
مُساهمةموضوع: لا تنتظرو مني مواضيع جديدة( الكتكوت الفصيح)   لا تنتظرو مني مواضيع جديدة( الكتكوت الفصيح) I_icon_minitimeالإثنين أكتوبر 27, 2008 6:01 am

الاخ لن اعيش في جلباب ابي
لقد تكلمت عن المواضيع التي انشرها انها تافهه
في غرفة الدردشة مع admin للمنتدي
لذلك قررت عدم المشاركة بمواضيع مرة أخري
لان مفيش عندي استعداد اشارك بمواضيع وبالمقابل توصف بالتفاهه
وشكرا لسعة صدركم
لن أعيش فى جلباب أبى
المشرف العام
المشرف العام
لن أعيش فى جلباب أبى

المساهمات : 185

مُساهمةموضوع: رد: لا تنتظرو مني مواضيع جديدة( الكتكوت الفصيح)   لا تنتظرو مني مواضيع جديدة( الكتكوت الفصيح) I_icon_minitimeالإثنين أكتوبر 27, 2008 6:32 am

انا مقلتش كل مواضيعك تافهه انا كنت مضايق عشان الموضوع الى انتا كاتبه للأخ تامر وبعدين احنا كنا قصدينها اناوadmin عشان تدخل معنا فى الدردشة ونتكلم وهو كان عايز يدخلك معنا واحنا عارفين انك موجود ومن وجهه نظرى لمواضيعك هيا عايزة تنسيق شويه يعنى كل حاجة تبقى فى ماكنها مش أكتر وبعدين مش عشان انا قولت تبقى انتا تنسحب ايه ياجماعه هيا المناقشة عمرها ماكانت كداكل واحد يزعل وينسحب ويقولى معتش ناشر هو نبض المنتدى ده مش بيكم ولا ايه
لا تنتظرو مني مواضيع جديدة( الكتكوت الفصيح) %20بيد%20نسعى%20لرقى%20المنتدى
راس الخليج

راس الخليج

المساهمات : 25

مُساهمةموضوع: رد: لا تنتظرو مني مواضيع جديدة( الكتكوت الفصيح)   لا تنتظرو مني مواضيع جديدة( الكتكوت الفصيح) I_icon_minitimeالإثنين أكتوبر 27, 2008 6:39 pm

عندك حق ياجلبا ب ابووه عمرنا ماهنطور ولا هنرتقى طول ما احنا واقفين لبعض على الواحده مع انكم اصدقاء ومن بلد واحده بدل مانرفع راس السرووووووووو عاليا وسط المنتديات تجى الروح الشريرةة وتدخل بيهم ياشماته اهل دقهله والزرقا والقرى الى جنبكم بس احنا اهل راس الخليج دايما هنقف معاكم ونساندكم بكل ما نملك وانتظروووووونا عن قريب 21 لللل

لا تنتظرو مني مواضيع جديدة( الكتكوت الفصيح)
صفحة 1 من اصل 1