منتدى أبناء مدينة السرو
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

فى السجائر .." 7 " فوائد !!!!!

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
تامر النحاس

تامر النحاس

المساهمات : 34

فى السجائر .." 7 " فوائد !!!!! Empty
مُساهمةموضوع: فى السجائر .." 7 " فوائد !!!!!   فى السجائر .." 7 " فوائد !!!!! I_icon_minitimeالأحد نوفمبر 09, 2008 4:35 am

ما حدش عارف ليه السيجارة سموها سيجارة لحد دلوقتى ؟
وما حدش مهتم يعرف..اللى بيحبوها وبيعشقوا ريحتها ودخانها وناسيين كل الدمار اللى بتعمله أهم حاجة عندهم انها تفضل فى جيوبهم وفى درج مكتبهم وجنب السرير بتاعهم ويمكن كمان على الحوض فى الحمام !
والناس اللى ربنا عفاهم منها مش محتاجين يعرفوا أى حاجة عنها خالص .. انا كمان مش عارف ليه اسمها سيجارة !
بس أنا اكتشفت شوية فوايد للسيجارة ..
آه بجد تصدقوا ان ليها شوية فوايد تخلى ناس كتير تتعشم تبقى من زباينها ركزوا وهاقول لكم على الفوايد دى . -
أولا السيجارة والتدخين هتديك الفرصة للتعرف على أصدقاء كتير ..وده لأن سعادتك كل يوم هتروح لدكتور جديد ! -
ثانى حاجة السيجارة هتوفر عليك حق البرفان ..ريحة السجاير مفيش أحسن منها مش كده برضه ! -
كمان السجاير هتوفر عليك تشترى ملابس رياضية لأنك مش هيبقى عندك نفس وهتبقى عدو الرياضة الأول ! - مش هتحتاج تركب نظام أمن وجرس انذار فى البيت .. كحة سعادتك طوال الليل هتخلى الحرامى يعتقد انك لسة صاحى ! - مش هتخاف على نفسك تقع وتتزحلق وانت ماشى ..العكاز بتاعك هيحميك من السقوط ! - الورثة بتوع سعادتك كمان مش هينتظروا كتير !...بعد كل الفوايد دى أكيد طبعا هتدخن وانت مرتاح البال ومفيش عندك أى مشكلة مع السجاير ويمكن كمان تقنع بيها اللى بيكرهوا السجاير .. مبسوط طبعا .. خليها تنفعك .وابقى قابلنى !
الكتكوت الفصيح
مشرف قسم المنتدى العام
مشرف قسم المنتدى العام
الكتكوت الفصيح

المساهمات : 235

مُساهمةموضوع: رد: فى السجائر .." 7 " فوائد !!!!!   فى السجائر .." 7 " فوائد !!!!! I_icon_minitimeالأحد نوفمبر 09, 2008 6:50 am

الحمدلله إني مش مدخن

بس كان نفسي اعرف هو انا حليت الفزورة اللى انت كنت كتبتها صح ولا خطأ
تامر النحاس

تامر النحاس

مُساهمةموضوع: رد: فى السجائر .." 7 " فوائد !!!!!   فى السجائر .." 7 " فوائد !!!!! I_icon_minitimeالأحد نوفمبر 09, 2008 9:29 am

صح
الكتكوت الفصيح
مشرف قسم المنتدى العام
مشرف قسم المنتدى العام
الكتكوت الفصيح

مُساهمةموضوع: رد: فى السجائر .." 7 " فوائد !!!!!   فى السجائر .." 7 " فوائد !!!!! I_icon_minitimeالأحد نوفمبر 09, 2008 10:09 am

وأنا يا عم تامر مش عاوز منك ال 100 ريال

عض قلبي ولا تعض رغيفي فان قلبي علي الرغيف ضعيف
تامر النحاس

تامر النحاس

مُساهمةموضوع: رد: فى السجائر .." 7 " فوائد !!!!!   فى السجائر .." 7 " فوائد !!!!! I_icon_minitimeالإثنين نوفمبر 10, 2008 8:01 am

ابعتلي رقم حسابك
الكتكوت الفصيح
مشرف قسم المنتدى العام
مشرف قسم المنتدى العام
الكتكوت الفصيح

مُساهمةموضوع: رد: فى السجائر .." 7 " فوائد !!!!!   فى السجائر .." 7 " فوائد !!!!! I_icon_minitimeالإثنين نوفمبر 10, 2008 8:36 am

يا راجل بهزر معاك

خليك فريش يا مان

فى السجائر .." 7 " فوائد !!!!!
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-